Informujemy, że nasza strona używa plików cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Zamknij




Aktualności

Nowa Umowa Passport Advantage i automatyczne odnowienie Subskrypcji i Wsparcia Oprogramowania (S&S).

Z dniem 18 lipca 2011 wchodzi w życie nowa Międzynarodowa Umowa Passport Advantage. Treść tejże umowy została drogą elektroniczną rozesłana do wszystkich klientów IBM. Ważną zmianą dla klientów IBM w Polsce, jest wprowadzenie automatycznego odnowienia Subskrypcji i Wsparcia Oprogramowania (S&S).


Zgodnie z nową umową, jeżeli klient nie poinformuje IBM (drogą elektroniczną) o rezygnacji z odnowienia S&S (przed terminem wygaśnięcia bieżącej opieki), to Maintenance zostanie automatycznie przedłużony, a faktura wystawiona i przesłana do klienta w przeciągu 7 dni od dnia wygaśnięcia bieżącej opieki.

Adresy e-mail osób kontaktowych w IBM:
Jeżeli klient chce przedłużyć Maintenance, to ma dwie możliwości:
    1) tak jak dotychczas może zgłosić się do Partnera Handlowego po ofertę,
    2) poczekać na automatyczne odnowienie w IBM (w cenach SRP).

Automatyczne odnowienie S&S nie będzie dotyczyć klientów kupujących w programie ASL (OEM), FCT (ValueNet Support Providers), mających podpisaną umowę ELA oraz klientów sektora rządowego (GOV).

W załączniku znajdziecie Państwo pełną treść nowej umowy Passport Advantage.

Umowa Passport Advantage.

Poniżej zapis dotyczący automatycznego odnowienia Subskrypcji i Wsparcia Oprogramowania (S&S).

W razie pytań, zapraszam do kontaktu.

3.5.4 Automatyczne Roczne Odnowienie Subskrypcji i Wsparcia Oprogramowania oraz Wybranego Wsparcia

Klient może odnowić wygasające usługi Subskrypcji i Wsparcia Oprogramowania lub Wybranego Wsparcia poprzez przesłanie pisemnego upoważnienia do odnowienia (np. w postaci formularza zamówienia, zamówienia w formie listu bądź zamówienia zakupu) przed datą wygaśnięcia zgodnie z warunkami niniejszej Umowy.

JEŚLI IBM NIE OTRZYMA TAKIEGO UPOWAŻNIENIA DO DATY WYGAŚNIĘCIA, WYGASAJĄCE USŁUGI SUBSKRYPCJI I WSPARCIA OPROGRAMOWANIA ORAZ WYBRANEGO WSPARCIA ZOSTANĄ AUTOMATYCZNIE ODNOWIONE DO KOLEJNEJ ROCZNICY ZGODNIE Z WARUNKAMI NINIEJSZEJ UMOWY I ZA OBOWIĄZUJĄCĄ W DANEJ CHWILI OPŁATĄ ZA ODNOWIENIE, O ILE IBM NIE OTRZYMA PRZED DATĄ WYGAŚNIĘCIA (BEZPOŚREDNIO OD KLIENTA LUB ZA POŚREDNICTWEM RESELLERA OBSŁUGUJĄCEGO KLIENTA) PISEMNEGO POWIADOMIENIA O BRAKU ZGODY NA TAKIE ODNOWIENIE. KLIENT ZOBOWIĄZUJE SIĘ DO UISZCZENIA W TAKIM PRZYPADKU OPŁAT ZA ODNOWIENIE.

Usługi Subskrypcji i Wsparcia Oprogramowania lub Wybranego Wsparcia nabyte lub odnowione w dniu Rocznicy można odnowić na następny okres 12 pełnych miesięcy. Usługi Subskrypcji i Wsparcia Oprogramowania lub Wybranego Wsparcia nabyte w dniu innym niż Rocznica można odnowić w dniu następnej Rocznicy na dodatkowy okres krótszy niż 12 pełnych miesięcy za proporcjonalnie obniżoną opłatę, co jest równoznaczne z przedłużeniem okresu świadczenia usług do kolejnej Rocznicy. Aby przywrócić usługi Subskrypcji i Wsparcia Oprogramowania po wygaśnięciu okresu ich świadczenia Klient musi nabyć Przywrócenie Subskrypcji i Wsparcia Oprogramowania IBM lub Przywrócenie Subskrypcji i Wsparcia Oprogramowania Osób Trzecich, zależnie od okoliczności.


Więcej informacji:
Aleksandra Glazewska
IBM Software Business Development Manager
IBU
aleksandra.glazewska@arrow.com
tel.: +48 22 488 70 04

Pochwal pracownika...

© Copyright Arrow ECS.

Aktualne promocje
Newsletter *
Zapisz się


Dla Partnerów
Narzędzia
Wyraź swoją opinię o artykule
Pokaż wersję strony do wydruku