Informujemy, że nasza strona używa plików cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Zamknij




Aktualności

Odnawiaj na czas - Nowe zasady odnowień licencji w IBM

Z dniem 17.10.2011 IBM S&S Renewals wprowadza zmiany dotyczące zamówień Subskrypcji i Wsparcia. Dotyczy to zarówno ofert w Passport Advantage i Pasport Advantage Express jak i ofert w FCT.


Klienci końcowi w przypadku opóźnienia w odnowieniach będą musieli je wykupić po wyższych cenach. W związku z powyższym od dnia 17.10.2011 zaczynają obowiązywać nowe zasady.

PA i PAX:
Zgodnie z umową IBM Passport Advantage usługa Subskrypcji i Wsparcia powinna zostać wykupiona przed wygaśnięciem aktualnego serwisu.
Ze skutkiem natychmiastowym zostaje wprowadzona zmiana dotycząca sposobu wyceny usługi Subskrypcji i Wsparcia po wygaśnięciu terminu odnowień.

W przypadku Ofert Specjalnych (SBO):
Po wygaśnięciu Oferty Specjalnej, odnowienie wsparcia nadal będzie możliwe po cenach renewalowych, jednak wydłużenie ważności oferty wymaga ponownej akceptacji i skutkuje zmianą ceny:
  1. 5% wzrostu ceny względem poprzedniej oferty – jeśli wsparcie zostanie zakupione nie później niż 30 dni od daty wygaśnięcia wsparcia,
  2. 10% wzrostu - jeśli wsparcie zostanie zakupione nie później niż 60 dni od daty wygaśnięcia wsparcia,
  3. 15% wzrostu - jeśli wsparcie zostanie zakupione nie później niż 90 dni od daty wygaśnięcia wsparcia.
W przypadku zamówień po cenach katalogowych (kwotacja), obowiązują warunki Grace Period Extension:
  1. od 1 do 30 dni - cena nie ulega zmianie, oferta wymaga dodatkowej akceptacji
  2. od 30 do 90 dni - reinstatement
Po przekroczeniu GPE odnowienie usługi Subskrypcji i Wsparcia jest możliwe tylko w drodze przywrócenia (reinstatement).

FCT:
  1. Za każde złożenie zamówienia po dacie ważności podanej na kwotacji będzie naliczany dodatkowy uplift.
  2. Dodatkowy uplift będzie w wysokości od 5% do 15% w zależności od daty zamówienia:
    • 5% uplift będzie zastosowany jeśli zamówienie zostanie złożone do 30 dni od wygaśnięcia suportu,
    • 10% uplift będzie zastosowany jeśli zamówienie zostanie złożone miedzy 30 a 60 dniem,
    • 15% uplift będzie zastosowany jeśli zamówienie zostanie złożone miedzy 60 a 90 dniem.
  3. Po upływie 90 dni od wygaśnięcia każdy renewal będzie traktowany jako reinstatement (cena aktualna plus 30% bądź więcej jako penalty).

  • Więcej informacji:
    Aleksandra Glazewska
    IBM Software Business Development Manager
    IBU
    aleksandra.glazewska@arrow.com
    tel.: +48 22 488 70 04

    Pochwal pracownika...

  • © Copyright Arrow ECS.

    Aktualne promocje
    Newsletter *
    Zapisz się


    Dla Partnerów
    Narzędzia
    Wyraź swoją opinię o artykule
    Pokaż wersję strony do wydruku