Informujemy, że nasza strona używa plików cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Zamknij




Support i renewale


Generowanie i ochrona cennego strumienia dochodów naszych Partnerów Handlowych.

Firma Arrow ECS świadczy swym Partnerom unikatowe usługi zarządzania kontraktami wsparcia na sprzedany sprzęt i oprogramowanie, które mają na celu zadbanie o to, aby kontrakty te zostały odnowione.

Wyspecjalizowany zespół ekspertów w odnawianiu kontraktów, korzystający z baz danych Arrow ECS, szybko i precyzyjnie ustala cenę każdego kontraktu na wsparcie – zarówno w chwili zakupu razem ze sprzętem lub oporgramowaniem, jak i po psprzedaży tj. przy odnawianiu kończącego się kontraktu na wsparcie i pomoc techniczną.

W każdym wypadku, kiedy oprogramowanie lub sprzęt zostały kupione w Arrow ECS, zespół naszych pracowników tworzy ofertę odnowienia kontraktu na miesiąc przed jego wygaśnięciem. Po złożeniu oferty przez partnera, członkowie tego zespołu współpracują z partnerem, dostarczając wszelkich dodatkowych informacji, które mogą się przyczynić do odnowienia kontraktu.

Aktywne zarządzanie procesem odnawiania kontraktów pozwala firmie Arrow ECS zminimalizować obciążenie partnerów trudnymi problemami związanymi z odnawianiem kontraktów.

Możemy Ci pomóc zarządzać i chronić to ważne źródło dochodów poprzez:

  • zbiorczego przeglądania wszystkich kontraktów na wsparcie: wg dostawcy i statusu,
  • aktywne powiadamianie o zbliżającym się terminie odnowienia kontraktu w przypadku wszystkich produktów zakupionych poprzez Arrow ECS,
  • wyspecjalizowany zespół ekspertów w dziedzinie wsparcia, będący do dyspozycji naszych Partnerów,
  • ochronę kontraktów przed innymi dostawcami i konkurencją,
  • gwarancję maksymalizacji przychodów z tytułu kontraktów,
  • gwarancję nieustannego wspierania partnerów.


Baza renewali

Z przyjemnością oddajemy do Państwa dyspozycji nowe narzędzie do zarządzania wygasającymi kontraktami serwisowymi - bazę renewali. Aplikacja służy do:
  • przypomina o wygasających kontraktach
  • pozwala na przeglądanie kontraktów serwisowych zarówno po kliencie, jak i producencie
  • sortuje kontrakty według miesiąca wygaśnięcia
  • za pośrednictwem bazy można poprosić o wycenę wybranych kontraktów


(12) 616 43 12
Lukasz.Bajer@arrowecs.pl




Więcej informacji:
Krzysztof Pikul
Key Account Manager
SBU
krzysztof.pikul@arrow.com
tel.: +48 12 616 43 15

Pochwal pracownika...
Łukasz Bajer
Key Account Manager
Storage
lukasz.bajer@arrow.com
tel.: +48 12 616 43 12

Pochwal pracownika...
Roch Malinowski
Key Account Manager
Complementary Business Unit
roch.malinowski@arrow.com
tel.: +48 12 616 43 49

Pochwal pracownika...

© Copyright Arrow ECS.

Aktualne promocje
Newsletter *
Zapisz się


Dla Partnerów
Logowanie
Narzędzia
Wyraź swoją opinię o artykule
Pokaż wersję strony do wydruku