Informujemy, że nasza strona używa plików cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Zamknij




Dla Partnerów

Formalizmy współpracy

Ten zestaw informacji służy rozpoczęciu współpracy z nami oraz poznania praw, jakie przysługują w kontaktach z Arrow ECS. Dzięki nim nasi Partnerzy zawsze wiedzą, czego mogą się spodziewać z naszej strony i nie są nigdy zaskakiwani.


Dla firm, które rozpoczynają współpracę z nami konieczne jest podpisanie następujących dokumentów:
  • "Umowa o współpracy" - ogólna umowa, której celem jest formalne rozpoczęcie współpracy, odnosząca się do Ogólnych Warunków Umów (OWU). Podpisując porozumienie Partner nabywa prawa i przywileje, które nie są dostępne w wypadku braku takiego porozumienia pomiędzy Arrow ECS a Partnerem. Podpisanie porozumienia jest konieczne jeżeli Partner chce otrzymać kredyt kupiecki w Arrow ECS i uczestniczyć na równych prawach w dostępnych programach marketingowych.
  • "Kwestionariusz Upoważnień" - dokument umożliwia wyznaczenie konkretnych osób do współpracy z Arrow ECS, w tym osób mających prawo do składania zamówień (przy braku tego wskazania - zgodnie z reprezentacją spółki).
  • Oraz zapoznanie się z Ogólne Warunki Umów - Ogólne Warunki Umów zawieranych przez Arrow ECS z Resellerami obowiązujące od dnia 15 lutego 2012 roku (wraz z późniejszymi zmianami) jednoznacznie określające zasady wzajemnych relacji biznesowych pomiędzy Partnerem a Arrow ECS. OWU określa m.in. tryb informowania, realizacji zamówień, cen, sposobów i warunków rozliczeń, a także wzajemnych praw i obowiązków.
Kwestie kredytowania naszych partnerów są uregulowane następująco:
  • Kredyt handlowy - dla firm, które planują zakupy powyżej 10 tys. złotych proponujemy skorzystanie z naszego kredytu kupieckiego. W celu jego otrzymania należy przesłać wypełniony formularz "Wniosek kredytowy". Decyzja o przyznaniu kredytu jest przekazywana zainteresowanej firmie do 2 tygodni od przesłania wniosku. Kredyt jest przyznawany wyłącznie firmom, które podpisały z nami umowę o współpracy.
  • Odroczony termin płatności 21/21 - program umożliwia skorzystanie z 21 dniowego terminu płatności w przypadku zakupów poniżej 20 tys. zł brutto. Warunkiem jego otrzymania jest 100% terminowość regulowania swoich poprzednich zobowiązań w stosunku do Arrow ECS (przy pierwszym zamówieniu również oferujemy ten program).
W przypadku braku kredytu kupieckiego oraz niemożności skorzystania z odroczonego terminu płatności jest możliwość zakupów za wcześniejszą płatność na podstawie faktury pro-forma.

Dla firm o stałej współpracy z Arrow ECS (tylko przy podpisanej umowie o współpracy) istnieje możliwość składania zamówień pocztą elektroniczną, po wypełnieniu Kwestionariusza Upoważnień.
Aby tak złożone zamówienie było ważne, muszą być spełnione następujące warunki:
  1. zamówienie musi być wysłane pod adres: "zamowienia.ecs.pl@arrow.com" jako główny adres (cc może być dowolne),
  2. zamówienie wysłane musi być z adresu e-mail podanego przez klienta na jego Kwestionariusza Upoważnień,
  3. zamówienie musi zawierać te same elementy, jak na pisemnym zamówieniu (produkty, ceny, wymagane informacje dodatkowe).
W celu usprawnienia obiegu dokumentów i ułatwienia wzajemnej współpracy proponujemy Państwu korzystanie z rozwiązań e-faktur.



Więcej informacji:
Małgorzata Angielczyk
Collection Officer
Finanse
malgorzata.angielczyk@arrow.com
tel.: +48 22 488 70 12

Pochwal pracownika...

© Copyright Arrow ECS.

Aktualne promocje
Newsletter *
Zapisz się


Pliki do pobrania
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Dla Partnerów
Narzędzia
Wyraź swoją opinię o artykule
Pokaż wersję strony do wydruku